To nye innholdsprodusenter
Iver Valkvæ/ifi.no
Publisert
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
Nytt om navnIne Lenes og Kine Klaveness startet 13. januar som Digital Content Creators hos Krefting & Co. Ine har en bachelor i digital kommunikasjon og markedsføring fra Handelshøyskolen i Bergen og har tidligere jobbet som prosjektleder. Nå ser hun frem til en mer kreativ hverdag i Krefting med fokus på fagproduktene.
Kine har en bachelor i medieproduksjon fra Universitetet i Agder og har erfaring med mediearbeid fra AnsuAS, samt flere år i Mester Grønn. Før hun startet hos Krefting jobbet hun som daglig leder for et lekeland i Oslo. Hos Krefting skal hun ha fokus på Plumbo-produktene.
Bygg- og anleggselever får smake på malerfaget
Hvordan vekker man interesse for overflateteknikkfaget blant unge? Vg1-elever på Bygg- og anleggsteknikk fra flere skoler i Oslo har fått prøve seg på faget gjennom et kurs som gir...
Nye klikkgulv i store og små formater
Nordanger Gulv utvider porteføljen med seks nye varianter av LVT klikkgulv. Nyhetene inkluderer tre stavmønstre i formatet 15 centimeter x 76 centimeter, tilpasset fiskebenslegging,...
Bau holder koken som gulvmesse
Bærekrafttiltak, nye gulv og nye maskiner. Det fikk besøkerne til den store gulvmessen Bau sett da messen ble arrangert i starten av januar.
Ny operativ innkjøper hos Krefting
Trine Ax Gulbrandsrød er ansatt som operativ innkjøper hos Krefting, og startet i jobben 3. februar. Hun har tidligere jobbet som Customer experience manager home care/personal care...
Fugearbeid i lave temperaturer
Kalde vinterdager kan by på utfordringer for fugearbeid utendørs, men med riktig forberedelse og materialvalg er det fullt mulig å oppnå et godt resultat. Ifølge Rune Ludvigsen i Dana...
Et skip lastet med faglig påfyll
Med snaut 200 håndverkere på Fagtur seilet Jordan, Sika, IBG, Tarkett, Jotun og JS Cook til København. Konferansedekk var fullastet med faglig påfyll.