Tarketts nye servicesatsing
Nå kan Tarketts produkter og tilbehør bestilles online 24/7 av samtlige kunder. Med nettbutikken My Tarkett Online reserveres ordren omgående og behandles med prioritet.
Charlotte Holberg Sveinsen/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
For å gjøre det enkelt for kunden, kan Tarketts produkter nå bestilles online når det måtte passe for kunden. Er du kjede- eller prosjektkunde av Tarkett, er bare å logge inn når som helst på døgnet og benytte tjenestene. Som innlogget kan kunden se hvilke varer som er tilgjengelige og når disse kan leveres, og bestille direkte. Bestillingen reserveres omgående og behandles med prioritet. Spesifikke ønsker kan legges inn i kommentarfeltet.
TATT GODT IMOT
Adm.dir i Tarkett, Per Olaf Øxseth, kan fortelle at nettbutikken har blitt veldig godt mottatt hos kundene.
– For oss betyr dette at vi kan levere enda bedre kundeservice i tillegg til det som vi normalt har levert. Løsningen er meget godt mottatt.
Kunden får en link som sporer forsendelsen fra lager og til mottaker. De har også adgang til all historikk, slik at de vet hva som er bestilt til hvilken kunde av dem og når.
Tidligere har butikkkunden vært avhengig av å få kontakt med en selger eller kundeservice for å få disse opplysningene. Nå kan de ordne alt selv og avslutte handelen med kunden direkte.
FORNØYD: Adm.dir i Tarkett Per Olaf Øxseth sier at kundene er fornøyde med den nye satsingen.
ENKLERE HVERDAG
- Lagernivået på samtlige produkter kan sjekkes når som helst og hvor som helst. Tjenesten er tilgjengelig døgnet rundt på alle enheter (PC, mobil, nettbrett) og med bare noen klikk kan kunden se om de ønskede produktene er på lager, og beregne leveringstid fra lageret.
- For bestilte ordrer ses beregnet leveringspunkt og det er enkelt å holde seg oppdatert ved eventuelle endringer.
- All ordrehistorikk og fakturaer ligger i nettbutikken.
Dette kan Martin Tvilde i Fargerikebutikken Martin Tvilde AS bekrefte:
-nettbutikken gjør en travel hverdag enklere, fordi lagerstatus kan sjekkes selv. Istedenfor å ringe kundeservice, eller sende en mail som du kanskje får svar på dagen etter, kan det undersøkes på egenhånd og kunden vår kan få svar i løpet av minutter mens han eller hun fremdeles er i butikken.
Tvilde nevner også at det er praktisk at lagerbeholdning kan sjekkes og varer bestilles lørdag:
-det er fint å ikke måtte vente til mandag.
Skandinavisk opphav sentralt i Pergos strategi
NID på offensiven med fargekart og digital satsing
Homogen vinyl i nye, sobre farger
Ny leder for kundeservice hos Tarkett
Rørkjøp vil gjøre rørleggerens hverdag enklere
Full fart med «take-away» i faghandelen
Inneuken 2024: påfyll av kunnskap og inspirasjon
Nylig inviterte IFI – Informasjonskontoret for farge og interiør medlemsbedriftene til å delta i årets innholdsproduksjon under Inneuken-arrangementet. I løpet av to dager, fordelt...
Forsterker designavdelingen hos Norvigroup Norsk Dun
Hilde Fuglesang blir fra 1. januar 2025 ny design- og konseptutvikler hos Norvigroup Norsk Dun. Hun har mange års fartstid i Lama og tar med seg solid erfaring innen design, produktutvikling...
Gulvfakta med løsning for delreparasjoner i våtrom
Må det være nødvendig å rive og bygge om et helt bad, fordi vinylbelegget på gulvet har fått en liten skade? Nei, mener gulvbransjen, som nå har utarbeidet anbefalinger for partiell...
Maling for dårlig vær godt mottatt i Bergen
Dårlige værforhold byr på utfordringer for maleren. En løsning på dette kan være en maling som gir slingringsmonn når det kommer til temperatur og tørketid. Ved bruk av malingsprøyte...
Stadig flere forbrukere velger beis
Interiørbeis beskytter treverket og gir rommet et personlig preg. Det er kanskje ikke så rart at flere og flere forbrukere blir nysgjerrige på beis, nå som naturlige elementer preger...
IFIs medlemmers fremtidstro: En blandingspalett av optimisme og usikkerhet
I løpet av 2024 har vi sett en rekke svingninger i fremtidstroen blant aktørene i overflatebransjen. Fra starten av året, preget av en forsiktig optimisme, har vi beveget oss gjennom...