Suksess for 2-i-1-verktøy for terrasse
Under annerledesåret 2020 ble det beiset eller oljet i nærheten av 120 000 terrasser ved hjelp av Jordans nye påføringspad. Suksessen «EasyPad» ble lansert i forkant av sesongen, og er et unikt kombiverktøy for sliping og overflatebehandling av terrasse.
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
BransjenyttHei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Før lanseringen av «EasyPad» solgte Jordan terrasseprodukter til om lag 50 000 kunder. Basert på salgstallene, regner verktøyleverandøren med at det under hjemmesommeren 2020 ble påført olje eller beis på 100 000 – 120 000 terrasser rundt i landet med «EasyPad».
– Før lanseringen estimerte vi at omtrent 600 000 nordmenn skulle beise terrassen under de kommende tre årene. Det betyr rundt 200 000 terrasser i året, sier Didrik Breivik hos Jordan.
Oppussing og vedlikehold fortsetter
Med andre ord er det fremdeles rom for å nå ut til enda flere i 2021, enn de som fikk med seg verktøyet i fjor.
– Ettersom myndighetene anbefaler oss å planlegge for norsk sommer også i år, er det god grunn til å tro at mange skal gjøre prosjekter hjemme og på hytta. Da er Jordan en viktig partner for å lykkes med jobben, og vi har sikret oss med gode prognoser for EasyPad for å møte etterspørselen vi tror og håper vil komme utover våren og sommeren. Året har allerede startet godt salgsmessig for oss, så vi ser veldig lyst på det, sier Breivik.
ENKEL PÅFØRING: Med påføringspaden på brettet legger du på riktig mengde beis og olje, og fordriver i én og samme bevegelse.
Tommel opp!
ENGASJERTE: Jordans kanaler på SoMe ble i fjor fyllt opp med positive kommentarer fra forbruker som var fornøyd med EasyPad.
Og det er like enkelt å beise terrassen i år som det var i fjor. Med Jordan EasyPad sikres et jevnt resultat, uten skjolder etter beis eller olje på terrassebordene. Det har mange forbrukere allerede erfart, og kommentert på i Jordans kanaler på sosiale medier.
– Vi opplevde jo et formidabelt engasjement på sosiale medier i 2020 under lanseringen, og det var helt tydelig at produktet gjorde jobben og ble en «snakkis» blant forbrukerne. Flere delte positive erfaringer med hverandre i våre kanaler, og disse forbrukerne ble viktige ambassadører for oss i kampanjen, sier Breivik.
Enkelt vedlikehold
EasyPaden brukes på forlengerskaft og har både borrelåsfeste og klemmefeste for slipepapir. Brettet passer til slipepapir eller slipenett. Den rektangulære formen gjør det enkelt å komme til i hjørner og inntil husveggen. Når bordene er vasket og fiberreisningen fjernet, monteres påføringspaden på brettet. Denne legger igjen riktig mengde beis og olje, og både påfører og fordriver i én og samme bevegelse. Bredden på EasyPaden er akkurat passe til bearbeiding av to terrassebord av gangen.
– Brukt sammen med Jordan Superbrett som rommer hele 3 liter beis, går jobben med å freshe opp uteplassen raskt og enkelt, sier han.
Til alle som kjøpte verktøyet i fjor, finnes enkle refillpakker med selve paden.
2-i-1: Med EasyPad kan du utføre to oppgaver - fjerne fiberreisning og påføre beis.
SUPERT SAMMEN: Jordan Superbrett rommer 3 liter beis, og står stabilt på terrassen. Med EasyPad på forlengerskaft er det ifølge Jordan «latterlig enkelt» å beise terrassen.
Nye og større lokaler for Flügger Haugesund
Etter jevn vekst og økt etterspørsel har Flügger i Haugesund flyttet inn i nye og større lokaler – like ved den tidligere adressen. Den nye butikken ble offisielt åpnet 20. mai, med...
Slik vil nordmenn pusse opp i sommer
Våren er endelig her, og nå skal terrassen kanskje få nytt liv, hagen pyntes og uterommet bli en forlengelse av stua. Ifølge Prognosesenterets ferske målinger planlegger over 550 000...
Teppekolleksjon med ro og rytme
Med ReForm Spectrum lanserer Ege en teppekolleksjon med 27 farger, fra lyse og dempede toner til mørkere og mer markante uttrykk. Fargepaletten gir rom for både harmoniske tone-i-tone...
Design og funksjon i samspill på Elva Hotell
På Elva Hotell på Voss kombineres estetikk og funksjonalitet på uventede måter – selv på badet. Med fargerike, formsterke rom bak lukkede dører har arkitektene skapt hotellopplevelser...
Dette er husfargene kundene vil ha i 2025
Et mer fargevant publikum, større personlig frihet og høyere forventninger til veiledning preger markedet for utendørsfarger i 2025. Trygge klassikere holder stand, men stadig flere...
Gulvretur gir oppdrag til OTG
For en av Norges største gulvleggerbedrifter er måten de håndterer avkapp på et salgsargument i anbudskonkurranser. – Jeg er sikker på at vi har fått store prosjekter takket være at...