Rørkjøp vil gjøre rørleggerens hverdag enklere
Før helgen samlet Norges mest lønnsomme rørleggerkjede seg i Lillestrøm for årets første regionmøte. − Nå har vi enda bedre løsninger for rørleggere som vil tjene mer penger og ha en enklere hverdag, sier kjedesjef Frank Olsen.
Robert Walmann/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
BransjenyttHei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Det manglet ikke på gjensynsglede da landets største rørleggerkjede inviterte sine medlemmer til regionmøte i Lillestrøm. Et regionmøte i Rørkjøp handler i hovedsak om fag, men denne gangen ble det også plass til festmiddag og minimesse. For i Rørkjøp handler det om samhold. Dette er kjeden der medlemmene kaller hverandre for familie.
Kjemper mot amatører på badet
HVER GANG VI MØTES: Rørleggere fra Rørkjøp var på plass på Thon Hotell Arena på Lillestrøm for årets første regionmøte. − Det blir fag og fest, sier kjedesjef Frank OIsen.
Terningkast 6
Medlemmene i kjeden viser også tydelig hva de synes som kjedekontoret. I en spørreundersøkelse går det frem at 45 prosent av medlemmene gir terningkast 5. Hele 37 prosent byr på terningkast 6.
− Det er bare å ta av seg hatten og takke pent, sier kjedesjef Frank Olsen fra scenen.
Stor luksus på liten flate
TOPP SCORE: En intern undersøkelse viser at medlemmene i Rørkjøp er svært fornøyd med innsatsen fra kjedekontoret. - Vi strekker oss hele tiden og vil bli bedre, sier kjedesjef Frank Olsen.
Tar vare på pensjonistene
Olsen er i form denne formiddagen. Latteren sitter løst og tonen er jovial. På agendaen i dag står det blant annet minimesse, orientering om nytt lojalitetsprogram, IT-løsninger, innkjøpsavtale, egen nettbutikk og markedstiltak. Medlemmene får også få høre om kjedens satsning på kurs og kompetanse. Et program som ble lagt merke til er Rørkjøps Veteranprogram i regi av Setsaas Rekruttering.
− Selv om en rørlegger pensjonerer seg eller går ut av operativt arbeid, vil vedkommende fortsatt ha stor verdi for bransjen. Vi skal forvalte denne kunnskapen på en god måte i kjeden vår, sier Olsen.
Forleng utesesongen
FØLGER MED: Medlemmene ble blant annet presentert et nytt lojalitetsprogram. Det gjelder å følge nøye med for listen over arbeidet som gjøres sentralt er lang.
Egne filmstjerner
Levende bilder er også noe Rørkjøp liker. Derfor har de engasjert to byråer til å lage rekrutteringsfilmer med «Rørkjøpere» i hovedrollene.
− Vi vil lage gode og underholdende filmer som viser hvem vi er, og hva vi gjør. Filmene forteller om hvordan Rørkjøp gir medlemmene en eklere hverdag.
Og som et av medlemmene sier i en film:
− Rørkjøp tilbyr alt vi trenger, og de gir oss betingelser vi aldri hadde klart å skaffe selv. Nettverket i Rørkjøp gir oss også et konkurransefortrinn. Fordi vi er en familie, vil vi alltid hjelpe hverandre. Vi samarbeider oss imellom slik at vi kan ta større oppdrag. Vi får til alt vi vil med Rørkjøp i ryggen!
Forum for Gulvbransjen slår et slag for risseverktøy og avtrekksprøve
NYTT LOJALITETSPROGRAM: Kjedesjef Frank Olsen presenterte et nytt lojalitetsprogram for sine medlemmer. Det er et program som gir medlemmene enda bedre muligheter til å tjene mer penger og sikre bransjens beste lønnsomhet.
MINIMESSE: Under regionmøte på Lillestrøm ble det også satt av god tid til en minimesse. Svært mange av kjedens leverandører var på plass for å vise siste nytt.
MØTE MED MESSE: På Rørkjøps regionmøte ble det mye fag, litt fest - og god tid til å snakke med leverandører på messe.
NYHETER: Det manglet ikke på nyheter og spennende baderomsutstyr da leverandørene stilte opp på Rørkjøps regionmøte før helgen.
VERKTØY: Godt verktøy er halve jobben. På Lillestrøm fikk rørleggerbedriftene i Rørkjøp-systemet se nyheter og produkter fra kjedens leverandører. Rørkjøp teller i dag over 400 medlemsbedrifter.
Tarketts nye servicesatsing
Nå samles VVS-bransjen i Norge
Har du hørt om Ingeborg-Nettverket?
Den viktige vinterbeskyttelsen
Ørneperspektivet – det hamres, snekres og males!
Se filmen fra NM i overflateteknikk og bransjeområdet på Bygg Reis Deg
Dette er husfargene kundene vil ha i 2025
Et mer fargevant publikum, større personlig frihet og høyere forventninger til veiledning preger markedet for utendørsfarger i 2025. Trygge klassikere holder stand, men stadig flere...
Gulvretur gir oppdrag til OTG
For en av Norges største gulvleggerbedrifter er måten de håndterer avkapp på et salgsargument i anbudskonkurranser. – Jeg er sikker på at vi har fått store prosjekter takket være at...
Flügger i fotballtrøye for Barnekreftforeningen
Fredag 9. mai stilte Flügger-ansatte i fotballtrøyer for å støtte Barnekreftforeningens #FotballtrøyeFredag. Alle kunder fikk 20 prosent rabatt på kjøp i Flügger-butikkene, og 5 prosent...
Ensfarget tapet – kaosfri personlighet
Med ensfarget tapet, kan du skape deg et personlig hjem uten å skape «kaos» med mye mønstre og farger. Ensfargede tapeter er også fine å kombinere med andre mønstrede design. Storeys...
Interiørfarger med catwalk-attitude
Malingsleverandøren Alcro lanserer nå en ny fargepalett i samarbeid med luksusmotebutikken Moniker. Paletten består av syv nyanser, inspirert av sterke, stilskapende kvinner fra historien.
Trener til NM - møt utøverne
Under Bygg Reis Deg i NOVA Spektrum i høst skal det arrangeres norgesmesterskap i overflateteknikk. Forrige uke var det treningssamling i Jotuns lokaler i Sandefjord. Vi tok turen for...