Rørkjøp med skarpere fokus på butikk- og kampanjer
I slutten av mai hadde Rørkjøps butikk- og kampanjeråd sitt første møte. Butikk- og markedskoordinator Hilde F. Trydal er strålende fornøyd med både engasjement og kompetanse som rådsmedlemmene besitter, og det ble en god dag med mange viktige innspill og gode planer for videre kampanjesatsning i Rørkjøp.
ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Rørkjøp har allerede et komplett profilprogram for alle som driver butikk- og showroom i dag, men med styrket kompetanse og det nye rådet som støttespiller, ser de frem til å styrke dette arbeidet fremover for alle som også har et solid butikkfokus.
Rådet vil i hovedsak jobbe med å øke salg av synlige produkter.
– Vi er allerede i gang med kampanjer rettet mot forbruker og medlemmer, og jeg kan love en spennende høst, og fullt trykk fra 2024, sier Hilde F. Trydal i en pressemelding.
Til nytte for alle
PREMIÆREMØTE: Rørkjøps butikk- og kampanjeråd består av (øverst fra høyre): Håkon Arnesen (Arnesen Rør, Alta), Kenneth Hodnefjell (H2 Rør AS, Randaberg), Stine Oksholen (Husevåg Rør AS, Måløy), Hilde F Trydal (Rørkjøp AS), Edgar Jimenez ( E.F. Jimenez Rørservice, Horten) og Morten Hedlund (Viken VVS, Sørumsand)
– Rørkjøp har bestemt seg for å satse hardt på å også sikre salg av synlige produkter i årene fremover fra rørleggeren som fagperson. Det er ufattelig viktig at vi som bransje sammen jobber for å sikre at kvalitetsvarer fra våre gode kvalitetsleverandører blir levert til norske forbrukere, og her ønsker Rørkjøp fremover ta et enda tydeligere ansvar. Det er utrolig flott å se engasjementet fra Rørkjøps nye butikk- og kampanjeråd, samt at jeg gleder til å se hva vi kan få til fremover, sier administrerende direktør Frank Olsen.
Samtidig som rådet jobber mye rettet mot butikk og showroom er det et mål at all kampanjeaktivitet skal gagne hele Rørkjøp-familien, også de uten butikk eller showroom.
– Rørkjøp består i dag av over 445 rørleggerbedrifter, og det å sette søkelys på våre rundt 50 medlemmer med butikk/showroom er viktig for kjeden og fremtiden, sier Frank.
– Vi ser store fordeler med riktig fokus på salg av produkter knyttet opp mot rørleggervirksomheten, og har stor tro på at vi skal lykkes med dette. I alt vi gjør skal vi sørge for å være det beste valget, også her, smiler Frank.
- Håkon Arnesen, Arnesen Rør - Alta
- Kenneth Hodnefjell, H2 Rør AS - Randaberg
- Stine Oksholen, Husevåg Rør AS – Måløy
- Hilde F Trydal – Rørkjøp AS
- Edgar Jimenez, E.F. Jimenez Rørservice - Horten
- Morten Hedlund, Viken VVS - Sørumsand
Rørkjøp med solid satsning på 2024
Rørkjøps mentorprogram gir økt lønnsomhet
Spennende samarbeid for Maskinentreprenør1 og Heidenreich
Mal Proff har lansert podkast
Foretrukken innetid
Roger Lunde er ny styreleder i Rørkjøp
Grønne nyanser leder vei i 2025
Fargerike har kåret den grønne fargen Vårblad til Årets farge for 2025. – Vårblad er en grønn tone med en allsidighet som gjør den til et naturlig midtpunkt i ethvert rom, skriver Fargerike...
Oslo-malere skal sykle til jobb
Hvem trenger firmabil når arbeidsdagen tilbringes midt i byen? Det var spørsmålet Oslos ordfører Anne Lindboe stilte ved åpningen av en ny, sentrumsnær håndverkerbase. Med Green Hub,...
Forestia setter Svanen-merket på sponplater
Sponplateprodusenten Forestia kan nå sette Svanen-merket på 16 produkter i Norge. Sertifiseringen gir bedriften et effektivt verktøy overfor forbrukere og profesjonelle innkjøpere som...
IFI søker ny leder og nettverksbygger
Styret i IFI er nå på jakt etter en etterfølger til Kristian Strandli Owren som de seneste elleve årene har ledet bransje- og medlemsorganisasjonen gjennom store forandringer. – Vi...
Ny teknisk sjef i Boen
Bjørn Cato Løver er ny teknisk sjef for Skandinavia hos parkettprodusenten Boen. Løver startet i stillingen i november, og tok da over etter Rune Haugen som mange i bransjen har hatt...
Håndverk og fagkunnskap i sentrum for nytt samarbeid
Fargerike og Floriss innleder et nytt samarbeid med mål om å inspirere til å skape vakre hjem. Med fokus på estetikk og trivsel inviterer de kundene til nye opplevelser i butikker og...