Rørkjøp med skarpere fokus på butikk- og kampanjer
I slutten av mai hadde Rørkjøps butikk- og kampanjeråd sitt første møte. Butikk- og markedskoordinator Hilde F. Trydal er strålende fornøyd med både engasjement og kompetanse som rådsmedlemmene besitter, og det ble en god dag med mange viktige innspill og gode planer for videre kampanjesatsning i Rørkjøp.
ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Rørkjøp har allerede et komplett profilprogram for alle som driver butikk- og showroom i dag, men med styrket kompetanse og det nye rådet som støttespiller, ser de frem til å styrke dette arbeidet fremover for alle som også har et solid butikkfokus.
Rådet vil i hovedsak jobbe med å øke salg av synlige produkter.
– Vi er allerede i gang med kampanjer rettet mot forbruker og medlemmer, og jeg kan love en spennende høst, og fullt trykk fra 2024, sier Hilde F. Trydal i en pressemelding.
Til nytte for alle
PREMIÆREMØTE: Rørkjøps butikk- og kampanjeråd består av (øverst fra høyre): Håkon Arnesen (Arnesen Rør, Alta), Kenneth Hodnefjell (H2 Rør AS, Randaberg), Stine Oksholen (Husevåg Rør AS, Måløy), Hilde F Trydal (Rørkjøp AS), Edgar Jimenez ( E.F. Jimenez Rørservice, Horten) og Morten Hedlund (Viken VVS, Sørumsand)
– Rørkjøp har bestemt seg for å satse hardt på å også sikre salg av synlige produkter i årene fremover fra rørleggeren som fagperson. Det er ufattelig viktig at vi som bransje sammen jobber for å sikre at kvalitetsvarer fra våre gode kvalitetsleverandører blir levert til norske forbrukere, og her ønsker Rørkjøp fremover ta et enda tydeligere ansvar. Det er utrolig flott å se engasjementet fra Rørkjøps nye butikk- og kampanjeråd, samt at jeg gleder til å se hva vi kan få til fremover, sier administrerende direktør Frank Olsen.
Samtidig som rådet jobber mye rettet mot butikk og showroom er det et mål at all kampanjeaktivitet skal gagne hele Rørkjøp-familien, også de uten butikk eller showroom.
– Rørkjøp består i dag av over 445 rørleggerbedrifter, og det å sette søkelys på våre rundt 50 medlemmer med butikk/showroom er viktig for kjeden og fremtiden, sier Frank.
– Vi ser store fordeler med riktig fokus på salg av produkter knyttet opp mot rørleggervirksomheten, og har stor tro på at vi skal lykkes med dette. I alt vi gjør skal vi sørge for å være det beste valget, også her, smiler Frank.
- Håkon Arnesen, Arnesen Rør - Alta
- Kenneth Hodnefjell, H2 Rør AS - Randaberg
- Stine Oksholen, Husevåg Rør AS – Måløy
- Hilde F Trydal – Rørkjøp AS
- Edgar Jimenez, E.F. Jimenez Rørservice - Horten
- Morten Hedlund, Viken VVS - Sørumsand
Rørkjøp med solid satsning på 2024
Rørkjøps mentorprogram gir økt lønnsomhet
Spennende samarbeid for Maskinentreprenør1 og Heidenreich
Mal Proff har lansert podkast
Foretrukken innetid
Roger Lunde er ny styreleder i Rørkjøp
Gode arbeidsforhold sikrer gode hjem
Søndag 28. april markeres den internasjonale arbeidsmiljødagen. – Ved å prioritere mennesket gjennom hele prosessen, fra fabrikk til ferdig hjem, med gode arbeidsforhold og trygge produkter,...
Håper å inspirere flere til å pusse opp selv
Charlotte Holberg Sveinsen, fargesjef og kreativ leder hos IFI – Informasjonskontoret for farge og interiør, flyttet i fjor høst inn i nytt hus på Hamar. Planen var allerede den gang...
Fugemasser og silikon i tilpassede farger
Bostik har lansert to nye sementbaserte fugemasser: Multi Grout Plus og Flex Grout Plus. Fugemassene kan brukes i kombinasjon med S755 Silicone Bath & Kitchen P, et premium silikon,...
Pure&Original og KOI med nye malingsspann
Pure & Original og KOI Fargestudio har samarbeidet siden 2016. Nå har de sammen lansert egne malingsspann. Det er norske Bielke & Yang som har stått for designet. Designer...
«Bringing Back The Blues»
Ekspertene har allerede bestemt seg: fargetrender for 2024 er satt på kartet, med litt vekslende impulser fra ulike verdenshjørner og leverandører, nok til å skape både forvirring og...
Om å komme seg igjennom vinteren
Husprodusentene har hatt eller har utfordrende tider, men når vi kommer oss igjennom vinteren, (usikker på om det var denne eller neste), så kommer oppturen mener flere økonomieksperter,...