Ramsøskar Interiørarkitekter blir Monn

Ramsøskar Interiørarkitekter er et av de største kontorene i bransjen, med drøyt 20 medarbeidere. Nå skifter selskapet navn og legger mer vekt på utvikling av konsepter.

Av Chera Westman/ifi.no  |   Oppdatert   |   Publisert

Dele på Pinterest
Se flere bilder
Ramsøskar Interiørarkitekter blir Monn

Foto: Robert Walmann/ifi.no

– Merkevaren går langt ut over meg og mitt. Bedriften har mer enn 20 dyktige medarbeidere som samarbeider tett med kundene. Det er disse kundene kjenner og forholder seg til, sier Trond Ramsøskar i en pressemelding.

Nå går Ramsøskar Interiørarkitekter inn i en ny fase – under det nye selskapsnavnet Monn. Navnet tar utgangspunkt i substantivet monn, dvs. noe som tilfører verdi, og forteller hvorfor selskapet er til. Samtidig løsriver navnet virksomheten fra opphavsmannen og favner alle medarbeidere. Målet er dessuten at profilen skal bli tydeligere:

– Interiørarkitektkompetansen omfatter mye mer enn teknisk kunnskap, og vi signaliserer nå økt vektlegging av konsepter og konseptutvikling. Interiørarkitekturen er god når den skaper opplevelser og utløser følelser. Denne dimensjonen har lenge ligget til grunn for arbeidet vårt og skal heretter synliggjøres bedre. Det er bare gjennom kreative prosesser av høy kvalitet at vi sammen med kundene kan skape resultater som legges merke til, sier han.

Dele på Pinterest Trond Ramsøskar

Foto: Monn

MER ENN TROND: – Merkevaren Ramsøskar Interiørarkitekter går langt ut over meg og mitt. Bedriften har mer enn 20 dyktige medarbeidere som samarbeider tett med kundene. Det er disse kundene kjenner og forholder seg til, sier Trond Ramsøskar i en pressemelding som forteller at de nå skifter navn på selskapet til Monn.

Friere rolle

Trond Ramsøskar fortsetter i samme rolle som før, og forblir partner i selskapet. Samtidig ser han frem til å kunne innta en friere rolle i det offentlige rom når selskapet ikke lenger assosieres så sterkt med hans person:

– Min utadrettede virksomhet fortsetter som før. Jeg kommer til å skrive, holde foredrag, debattere og delta på relevante møteplasser. Det er på den måten vi driver faget vårt fremover, avslutter Ramsøskar.

Dele på Pinterest Trond Ramsøskar

Foto: Robert Walmann/ifi.no

PAKKELØSNING: – Vi har tro på stilpakker både for boligmarkedet og for kontormarkedet, men materialbruken må tilpasses sluttbrukeren. Om de vil spille fotball inne eller jobbe hele natten har det betydning for valgene, sa Trond Ramsøskar i et foredrag under IFI årskonferanse tidligere i høst.

SISTE ARTIKLER
Flere artikler
 
Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert!

Fargemagasinet har jevnlig nye artikler og en gang i uken sender vi ut nyhetsbrev med våre siste artikler. Registrer deg her for å abonnere på vårt nyhetsbrev.

Obligatorisk felt