Ramsøskar Interiørarkitekter blir Monn
Ramsøskar Interiørarkitekter er et av de største kontorene i bransjen, med drøyt 20 medarbeidere. Nå skifter selskapet navn og legger mer vekt på utvikling av konsepter.
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
– Merkevaren går langt ut over meg og mitt. Bedriften har mer enn 20 dyktige medarbeidere som samarbeider tett med kundene. Det er disse kundene kjenner og forholder seg til, sier Trond Ramsøskar i en pressemelding.
Nå går Ramsøskar Interiørarkitekter inn i en ny fase – under det nye selskapsnavnet Monn. Navnet tar utgangspunkt i substantivet monn, dvs. noe som tilfører verdi, og forteller hvorfor selskapet er til. Samtidig løsriver navnet virksomheten fra opphavsmannen og favner alle medarbeidere. Målet er dessuten at profilen skal bli tydeligere:
– Interiørarkitektkompetansen omfatter mye mer enn teknisk kunnskap, og vi signaliserer nå økt vektlegging av konsepter og konseptutvikling. Interiørarkitekturen er god når den skaper opplevelser og utløser følelser. Denne dimensjonen har lenge ligget til grunn for arbeidet vårt og skal heretter synliggjøres bedre. Det er bare gjennom kreative prosesser av høy kvalitet at vi sammen med kundene kan skape resultater som legges merke til, sier han.
MER ENN TROND: – Merkevaren Ramsøskar Interiørarkitekter går langt ut over meg og mitt. Bedriften har mer enn 20 dyktige medarbeidere som samarbeider tett med kundene. Det er disse kundene kjenner og forholder seg til, sier Trond Ramsøskar i en pressemelding som forteller at de nå skifter navn på selskapet til Monn.
Friere rolle
Trond Ramsøskar fortsetter i samme rolle som før, og forblir partner i selskapet. Samtidig ser han frem til å kunne innta en friere rolle i det offentlige rom når selskapet ikke lenger assosieres så sterkt med hans person:
– Min utadrettede virksomhet fortsetter som før. Jeg kommer til å skrive, holde foredrag, debattere og delta på relevante møteplasser. Det er på den måten vi driver faget vårt fremover, avslutter Ramsøskar.
PAKKELØSNING: – Vi har tro på stilpakker både for boligmarkedet og for kontormarkedet, men materialbruken må tilpasses sluttbrukeren. Om de vil spille fotball inne eller jobbe hele natten har det betydning for valgene, sa Trond Ramsøskar i et foredrag under IFI årskonferanse tidligere i høst.
Ole Moe AS leverer til Gausdal Landhandleri
Deco Systems lister seg inn på historisk hotell
Interiørpakker er den nye måten å innrede på
Geberit viser bredden i nytt showroom
Bruk fargehjulet og bli en treffsikker fargeveileder
Kontorene blir hyggeligere
Ny leder i IFI!
Vi har gleden av å ønske Helge Bod Vangen velkommen som ny administrerende direktør i IFI!
IFI lanserer bransjestatistikk
IFI er i ferd med å lansere et interaktivt dashbord som gir medlemsbedriftene verdifull innsikt i markedsutvikling og økonomiske indikatorer. Verktøyet hjelper beslutningstakere til...
Holdbarhet: Dette er hva kundene vil ha til utendørsjobben
Farge-, interiør- og byggevarehandelen kappes om 550 000 kunder som planlegger utendørs oppussing og vedlikehold i vår og i sommer. Å male er det vanligste prosjektet, og for mange...
Trommetakt og topp stemning på Kulørs kjedetreff!
Latter, jubel og tromming på bordene – stemningen var på topp da Kulør samlet butikker og leverandører til kjedetreff 19.-20. mars. ved Gardermoen. Etter to dager med inspirasjon, workshops...
Klikkbare gulvlister
Pergos nye klikkbare gulvlister er laget med et mål for øyet, nemlig å gjøre monteringen enklere og finishen sømløs. Den egenutviklede Uniclic-system gjør installasjonen av gulvlister...
Innovativt design og bærekraftige løsninger for morgendagens interiør
Forbo Flooring har nylig relansert og utvidet de populære kolleksjonene Sarlon, Modul'Up og Eternal. Disse nyhetene kombinerer innovativ teknologi med dagens farge- og interiørtrender,...