Pure&Original og KOI med nye malingsspann
Charlotte Holberg Sveinsen/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
ProduktaktueltPure & Original og KOI Fargestudio har samarbeidet siden 2016. Nå har de sammen lansert egne malingsspann. Det er norske Bielke & Yang som har stått for designet.
Designer Evan McGuinnes forteller hvordan de tilnærmet seg designet:
– Når to ledende aktører innen sine felt slår seg sammen, skapes det perfekte grunnlaget for et prosjekt som inspirerer og beriker interiørverdenen med innovasjon og kreativitet. Dette oppnådde vi i samarbeidet mellom Pure & Originals dyktighet i produksjon av høykvalitetsmaling, og KOIs ekspertise i fargeteori og interiør. Ved å kombinere disse styrkene, utformet vi et pakningsdesign og historiefortelling som ikke bare understreker produktets unike identitet og kvalitet, men som også illustrerer et samarbeid preget av kunstnerisk visjon og håndverksmessig kvalitet. Dette er begynnelsen på en spennende reise vi ser frem til å følge!
– At vi nå satser enda sterkere sammen er en naturlig forlengelse av et allerede meget tett samarbeid, forteller Idar Stensvold i Pure & Original Norge.
SAMARBEID: Pure&Original og KOI Fargestudio har samarbeidet i flere år. Nå har de lansert nye fargerike malingsspann.
Hussjekken 2024 - et vellykket bransjearrangement
IFIs årlige arrangement Hussjekken ble også i år avholdt tidlig mai. Medlemsbedriftene delte villig kunnskapen sin, og nå er det forbruker som skal ta over stafettpinnen og utbedre...
Historisk fargehandel i Ørje
Lørdag 4. mai åpnet Historisk Maling Norges første selvbetjente og døgnåpne fargehandel i Ørje sentrum. – Vi har fått kjempegod respons av kunder som syns det er et spennende konsept,...
Flügger på lag med Barnekreftforeningen
Fredag 3. mai stilte Flügger-ansatte i sportstøy på jobb. Både butikker og hovedkontor støttet Barnekreftforeningens markering av #FotballtrøyeFredag med en ekstra innsats med kundefordelsprogrammet...
Limet som holder Danmark sammen
Limeventyret til Dana Lim startet helt tilbake i 1929, og siden den gang har Dana Lim blitt et kjent navn i Danmark og resten av Skandinavia som en av de ledende produsentene av lim,...
Pergo bruker humor i markedsføringen
Pergo tar et morsomt grep for å knytte bærekraft til forbrukerbevissthet. Med enkle ord og morsomme bilder viser de hvordan deres gulv kan hjelpe forbruker til å handle mer bevisst...
1 av 3 rammes av vannskader: Dette sier ekspertene
Vannskader kostet nesten 5,2 milliarder kroner i Norge i 2023. Her er tipsene fra rørekspertene om hvordan du kan unngå å bli en del av statistikken, og hva du må gjøre når ulykken...