Ny rolle: Fra kundeservice til innkjøp
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
Nytt om navnEtter et spennende halvår som ansvarlig for kundeservice hos Norvigroup Norsk Dun, har Sindre Skogvoll Olsen tatt steget over i en ny rolle som innkjøper av dun. I sin nye stilling vil han ha ansvar for planlegging og gjennomføring av innkjøp av råvarer og sikre at produksjonen alltid har tilgang på fersk dun. Han tiltrer sin nye rolle 1. mars 2025.
Alcro rekrutterer proffselger maling, gulv og tilbehør
Norfloor med ny Oslo-selger
Ny distriktssjef hos Forbo Flooring
Norsk Dun styrker satsingen på bærekraft
Skal løfte takavdelingen til nye høyder
Ny operativ innkjøper hos Krefting
Moderne geometri og blomstrende maleri
Fantasi presenterer Floralie – en kolleksjon som kombinerer blomstrende uttrykk med tidløse strukturer. Her finner du elegante blomstermotiver i flere varianter – fra myke, akvarellaktige...
Regnskog og villblomster
Fra Eijffinger kommer Riviera Maison, en kolleksjon med syv mønsterdesign og to veggbilder, samt ensfargede tapeter med tekstur hentet fra belgisk lin. Tapetene er inspirert av naturen...
Steinlook i gummi
Med nye farger og to ulike overflater, to ulike formater og to ulike spesialegenskaper er Noraplan Stone et gulv for moderne interiører der det stilles høye krav. Det slitesterke...
Uti vår hage
Tapet inspirert av vårens blomsterhager tilfører hjemmet en følelse av friskhet, harmoni og tidløs eleganse. Virginia’s Garden fra Omexco lages i sisal og består av totalt 9 design...
Bygghåndverk Norge styrker laget
Anders Røberg-Larsen er ansatt som fagsjef i Bygghåndverk Norge. Han er 47 år, fra Oslo, og har lang erfaring som politisk rådgiver og organisasjonsleder med stor innsikt i byutvikling,...
Modena tar over salget av Alcro
Fliskjeden Modena skal distribuere maling fra Tikkurilas varemerke Alcro i et landsdekkende butikknettverk. – Det handler om å være mer tilgjengelige, mer effektive og mer relevante...
