Ny premiumserie for håndverkeren

ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
ProduktaktueltHei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Bostik oppdaterer sin produktlinje med lim- og fugemasse for profesjonelle brukere. SMART PRO-serien utvides nå med to smarte akrylfuger, en reparasjonsmasse for reparasjon av murfuger, to hybridfuger med flere bruksområder, to nye fugeskum og et steinlim. Alle patronprodukter i serien går også over til smartere grå emballasje, laget av resirkulert plast.
Produktene er optimalisert for maling, glassforsegling og branntetting, eller for allsidig bruk til flere ulike formål. Flere av produktene kommer i både patroner (290-300 ml) og pølser (600 ml), og passer til ulike prosjektstørrelser. Alle produktene i serien er utviklet for å møte bransjens miljøkrav, og gir et bedre arbeidsmiljø for håndverkere som unngår skadelige utslipp og løsemidler. De fleste produktene er merket med EC1+ og M1.
TO VERSJONER: Bostiks nye polyuretanskum med høy varme- og lydisolasjonsevne kommer i to versjoner, hvorav den ene er spesielt utviklet for profesjonelt bruk.
Naturrent Multi – naturlig universalrengjøring
Teppe på mål
Et kunstverk på gulvet
Sterk og klassisk sisal
Naturlig rent på badet
Veggbilder og naturimitasjon i vinyl
Som et ledd i Bostiks langsiktige arbeid for et bærekraftig produktspekter, endrer emballasjen farge fra hvit til grå. Både de gamle og nye lim- og fugepatronene i Bostiks premiumsortiment får grå emballasje, som består av minst 30 % resirkulert plast.
Ny distriktssjef hos Forbo Flooring
Thomas Solheim startet som distriktssjef hos Forbo Flooring i starten av mars i år. Solheim har en imponerende bakgrunn og har arbeidet som byggtapetserer, prosjektleder, produktsjef...
Baderomsdesign med brukeren i fokus
Helt hverdagslig bruk av et baderom kan innebære at over 200 ulike aktiviteter skal kunne utføres der. Ved å sette brukerens behov fremst, og ta et holistisk grep om baderomsplanleggingen,...
Ny leder i IFI!
Vi har gleden av å ønske Helge Bod Vangen velkommen som ny administrerende direktør i IFI!
IFI lanserer bransjestatistikk
IFI er i ferd med å lansere et interaktivt dashbord som gir medlemsbedriftene verdifull innsikt i markedsutvikling og økonomiske indikatorer. Verktøyet hjelper beslutningstakere til...
Holdbarhet: Dette er hva kundene vil ha til utendørsjobben
Farge-, interiør- og byggevarehandelen kappes om 550 000 kunder som planlegger utendørs oppussing og vedlikehold i vår og i sommer. Å male er det vanligste prosjektet, og for mange...
Trommetakt og topp stemning på Kulørs kjedetreff!
Latter, jubel og tromming på bordene – stemningen var på topp da Kulør samlet butikker og leverandører til kjedetreff 19.-20. mars. ved Gardermoen. Etter to dager med inspirasjon, workshops...