FM logoTil fargemagasinet.no AnnonseAnnonse
Fargemagasinet logo
E-magasin
Se flere bilder
Jonas Reed-Schwanborg-SV.jpg

Foto: Tarkett

Ny leder for kundeservice hos Tarkett

Chera Westman/ifi.no

Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.

Kategorier

Nytt om navn

Etiketter

tarkett
Dele
Annonse
Fargemagasinet.no annons

Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Jonas Reed-Schwanborg er ny leder for kundeservice i Tarkett Norge fra 1.1.22. Han har 12 års erfaring med kundeserviceledelse hos forskjellige aktører, og har jobbet med flere store merkevarer mot sluttbrukere - blant annet på kundesenteret til Hafslund og med teknisk support innen IT for Webhelp, mens de siste fire årene har han vært hos IKEA som teamleder for et team som jobber med reklamasjoner av bl.a. kjøkken.

Gode arbeidsforhold sikrer gode hjem
Bransjenytt

Gode arbeidsforhold sikrer gode hjem

Søndag 28. april markeres den internasjonale arbeidsmiljødagen. – Ved å prioritere mennesket gjennom hele prosessen, fra fabrikk til ferdig hjem, med gode arbeidsforhold og trygge produkter,...

Nyhetsbrev
Motta vårt nyhetsbrev!

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.