Fargemagasinet logo
E-magasin Om oss
Se flere bilder
Jonas Reed-Schwanborg-SV.jpg

Foto: Tarkett

Ny leder for kundeservice hos Tarkett

Chera Westman/ifi.no

Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.

Kategorier

Nytt om navn

Etiketter

tarkett
Dele

Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Jonas Reed-Schwanborg er ny leder for kundeservice i Tarkett Norge fra 1.1.22. Han har 12 års erfaring med kundeserviceledelse hos forskjellige aktører, og har jobbet med flere store merkevarer mot sluttbrukere - blant annet på kundesenteret til Hafslund og med teknisk support innen IT for Webhelp, mens de siste fire årene har han vært hos IKEA som teamleder for et team som jobber med reklamasjoner av bl.a. kjøkken.

Gulvretur gir oppdrag til OTG
Bransjenytt

Gulvretur gir oppdrag til OTG

For en av Norges største gulvleggerbedrifter er måten de håndterer avkapp på et salgsargument i anbudskonkurranser. – Jeg er sikker på at vi har fått store prosjekter takket være at...

Trener til NM - møt utøverne
Håndverk

Trener til NM - møt utøverne

Under Bygg Reis Deg i NOVA Spektrum i høst skal det arrangeres norgesmesterskap i overflateteknikk. Forrige uke var det treningssamling i Jotuns lokaler i Sandefjord. Vi tok turen for...

Nyhetsbrev
Motta vårt nyhetsbrev!

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.