Fargemagasinet logo
E-magasin Bransjestatistikk
Se flere bilder
Jonas Reed-Schwanborg-SV.jpg

Foto: Tarkett

Ny leder for kundeservice hos Tarkett

Chera Westman/ifi.no

Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.

Kategorier

Nytt om navn

Etiketter

tarkett
Dele

Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Jonas Reed-Schwanborg er ny leder for kundeservice i Tarkett Norge fra 1.1.22. Han har 12 års erfaring med kundeserviceledelse hos forskjellige aktører, og har jobbet med flere store merkevarer mot sluttbrukere - blant annet på kundesenteret til Hafslund og med teknisk support innen IT for Webhelp, mens de siste fire årene har han vært hos IKEA som teamleder for et team som jobber med reklamasjoner av bl.a. kjøkken.

God som ny med brukte teppefliser
Miljø

God som ny med brukte teppefliser

Ege Carpets satser nå på å samle inn brukte teppefliser for å selge dem på nytt. Resultatet blir mindre avfall og redusert råvareforbruk, lavere karbondioksidutslipp og åpningen av...

Relansering av Expona Flow
Produktaktuelt

Relansering av Expona Flow

Expona Flow gir design og ytelse tilpasset krevende miljøer. Kolleksjonen har i mange år vært et foretrukket valg til skoler, barnehager og kommersielle bygg – kjent for sin høye...

Nyhetsbrev
Motta vårt nyhetsbrev!

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.