Fargemagasinet logo
E-magasin Bransjestatistikk
Se flere bilder
Nina-Bråhten-SV-FotoFargerike.jpg

Foto: Fargerike

Nina Bråthen ny markedssjef i Fargerike

Chera Westman/ifi.no

Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.

Kategorier

Nytt om navn

Etiketter

Fargerike
Dele

Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Nina Bråthen er ansatt som ny markedssjef i Fargerike fra 1. oktober 2022. Nina kommer fra rollen som Head of Marketing Operations & Agile Team lead i If P&C Insurance. Tidligere har hun jobbet i Omega Pharma, Finse 1222, Nille, Dinamo, SAS og ICA Sverige. «Fargerike setter kundereisen og kundeopplevelser i fokus og skal være den beste faghandelen. Dette er et selskap jeg er glad for å bli en del av. Vi skal fargelegge Norge, og sikre de riktige og bærekraftige løsningene for forbruker i oppussingsfasen», sier Nina Bråthen. 

God som ny med brukte teppefliser
Miljø

God som ny med brukte teppefliser

Ege Carpets satser nå på å samle inn brukte teppefliser for å selge dem på nytt. Resultatet blir mindre avfall og redusert råvareforbruk, lavere karbondioksidutslipp og åpningen av...

Relansering av Expona Flow
Produktaktuelt

Relansering av Expona Flow

Expona Flow gir design og ytelse tilpasset krevende miljøer. Kolleksjonen har i mange år vært et foretrukket valg til skoler, barnehager og kommersielle bygg – kjent for sin høye...

Utetekstil passer like godt inne
Teknisk

Utetekstil passer like godt inne

Terrassen eller balkongen er blitt forlengelser av stua – og krever tekstile løsninger som tåler både sol og regn og er vaskbare, samtidig som de er estetisk tiltalende. Dette gjør...

Nyhetsbrev
Motta vårt nyhetsbrev!

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.