Fargemagasinet logo
Se flere bilder
Nina-Bråhten-SV-FotoFargerike.jpg

Foto: Fargerike

Nina Bråthen ny markedssjef i Fargerike

Chera Westman/ifi.no

Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.

Kategorier

Nytt om navn

Etiketter

Fargerike
Dele

Nina Bråthen er ansatt som ny markedssjef i Fargerike fra 1. oktober 2022. Nina kommer fra rollen som Head of Marketing Operations & Agile Team lead i If P&C Insurance. Tidligere har hun jobbet i Omega Pharma, Finse 1222, Nille, Dinamo, SAS og ICA Sverige. «Fargerike setter kundereisen og kundeopplevelser i fokus og skal være den beste faghandelen. Dette er et selskap jeg er glad for å bli en del av. Vi skal fargelegge Norge, og sikre de riktige og bærekraftige løsningene for forbruker i oppussingsfasen», sier Nina Bråthen. 

Ut av dvalen
Messer

Ut av dvalen

Selv i bitende vinterkulde har Paris sjeldent vært mer strålende, fargerik og livsbejaende. Og Maison&Objet, en av verdens største interiørmesser, var intet mindre enn en eklektisk...

Trilogi i teppeflis

Trilogi i teppeflis

Forbos teppefliser Tessera utvides med tre ulike kolleksjoner i serien Union. Først ut er Infused, som kjennetegnes av design i storformat. I løper av våren får Infused følge av Accord,...

Parkettgulv som tåler vann
Produktaktuelt

Parkettgulv som tåler vann

Pergo har utviklet StayClean+, en beskyttelsesteknologi for parkett som gjør at gulvet kan utsettes for væsker og flekker uten å ta skade. Beskyttelsen forhindrer at smuss trekker...

Nyhetsbrev
Motta vårt nyhetsbrev!

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.