Montér er byggevarepartner til Huseiernes medlemmer
Huseierne har inngått samarbeidsavtale med byggevarekjeden Montér som sikrer 235 000 medlemmer sterke medlemsfordeler på byggevarer.
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Huseierne velger Montér som byggevarepartner for sine 235.000 medlemmer.
Huseierne er en landsomfattende forbrukerorganisasjon med høy tillit blant medlemmene som inkluderer eiere av sin egen bolig, sameier, borettslag og gårdeiere. Organisasjonen gjennomfører nå store endringer på partnersiden, hvor flere utgår.
– Innenfor byggevaresegmentet ga Montér et sterkt tilbud til oss og våre medlemmer. Derfor fornyer og utvider vi samarbeidsavtalen, sier Morten Meyer, generalsekretær i Huseierne i en pressemedling.
Høy tilgjengelighet på kvalitetsprodukter og faglig veiledning gjennom 150 byggevarehus i hele landet, gode prisbetingelser og moderne, digitale løsninger var viktige årsaker til at Montér ble valgt som partner.
MEDLEMSFORDEL: Hos de 150 byggevarehusene i Monter får nå medlemmene hos Huseierne gode rabatter og andre fordeler.
Sterke på Østlandet
Montér er en del av Optimera som er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med over 12 milliarder kroner i omsetning. På forrige avtale ble det gjennomført cirka 170 000 handler årlig.
– I den nye avtalen får Huseiernes medlemmer tilgang på byggevarer og veiledning i mange flere byggevarehus enn tidligere. Det gjelder ikke minst medlemmer på Østlandet, sier Ole-Jørgen Mo i Montér.
Forsiktig optimisme i overflatebransjen
Det er lys i enden av tunnelen. Det tror bransjen om 2024, ifølge en spørreundersøkelse og en ringerunde som IFI har gjennomført bland medlemsbedriftene.
Trend 2024: Naturlig eleganse
I naturen har vi det godt og finner ro. Når vi tar med naturens elementer og farger inn i interiøret, skapes hjem som gir den samme følelsen. Som motvekt mot kriser og uro i omverdenen...
En ny svenske skal erobre Norge
Beckers fases ut av Norge. Eierne PPG Tikkurila velger en nystart med søstervaremerket på det norske proffmarkedet, og for første gang er Alcro lansert utenfor Sveriges grenser. –...
Hvordan forenes om en felles fargestrategi?
Ja, fargene er på vei tilbake, men det å forenes om en felles strategi for borettslag og sameier på dette fagfeltet er vanskelig. Det krever faktisk lang modningstid for å komme i mål.
Hvordan ble 2023, og hva tror vi om ROT- markedet i 2024?
Det er utfordrende å skrive historien om 2023 før året er omme, men mye tyder på at våre nøkterne forventninger til ROT-boligmarkedet i år vil slå til på alle punkter.
Rørkjøp med solid satsning på 2024
Fremgangsrike forhandlinger med leverandører og partnere og en uovertruffen synlighet på sosiale medier gjør at Rørkjøp står sterkere enn noensinne i forkant av 2024.