– Dette er et kjempefint supplement til de øvrige merkene vi fører, slik som Omexco, Sanderson, Morris og Harlequin, sier Jannicke Sveen.
Hun trekker fram både kvalitet og bedriftens filosofi som helt spesiell når hun presenterer Khroma.
– De har en stor, og meget bra designavdeling. Det de gjør grenser mot kunst. De er veldig orientert mot kultur, og ser på sine design som «artwork». De lager ikke et design for å komme med noe nytt, de forteller historie med sine design, sier Sveen
Tre nye hos Intag
KJENTE BRAND: Huset Intag er godt kjent som leverandør av kvalitetstapet til både prosjekt- og forbrukermarkedet. Omexco er et av de sterke merkene. Her et tapet fra kolleksjonen Ode.
Kundene velger selv tapetbøker
Hun forteller at de har mange kunder som er glad i Khroma, og nå skal de få enda mer å bli glad i. For Khroma har en rekke bøker som ikke tidligere er vist i det norske markedet. Intag vil ta hele sortimentet til Norge.
– Vi viser kundene hele sortimentet, og så blir det opp til hver enkelt å velge de bøkene de selv har tro på i sitt marked. Khroma har så mye bra, at det blir feil om vi skal plukke ut noen få bøker, sier hun.
Hun beskriver designene som unike og kjempebra koordinerte med tøffe farger, og trekker fram noen store flotte digitale trykk som «bare må oppleves».
– De er praktfulle, nydelige design. Det er virkelig høyt nivå på disse tapetene. De må oppleves, det er helt umulig å få fram denne kvaliteten på bilder. Trykket har flott tekstur og er tredimensjonalt, når du tar på trykkene kjenner du mønsteret, sier hun.
Det er stort spenn i designene, noen passer best i prosjektmarkedet der de ønsker noe helt spesielt, mens andre er flotte i et hjem. Jo mer vi jobber med dem jo mer begeistret blir vi, sier hun.
ARTWORK: Khromas designavdeling jobber i grenselandet mot kunst. De forteller historier med sine design og fyller rom med en helt spesiell atmosfære. Dette digitale motivet må bare oppleves!
STORT UTVALG: Khroma har et bredt utvalg av kolleksjoner som ikke tidligere er presentert for det norske markedet. Intag vil jobbe med hele bredden og la hver kunde velge hvilke bøker de vil satse på.