Julie og Heidi vet hvordan
Chera Westman/ifi.no
Publisert
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
Nytt om navnJulie Berg Viken er ansatt som brand manager for Jordan med ansvar for proffmerkevaren Jordan Håndverk, samt prosjektleder på utvalgte digitale initiativ. Julie har erfaring med markedsføring fra både retail, reiseliv og dagligvare, senest fra Orkla Home & Personal Care og KF (Kommuneforlaget).
Heidi Larsen er junior brand manager for Jordan, og startet i denne rollen i august. Hun startet i Orkla House Care gjennom et internship i forbindelse med masterstudiet i markedsføring på BI. Etter internshipet gikk hun over i en deltidsstilling, frem til fullført studie. Heidi har ansvar for Jordans sosiale medier og er trade marketing-ansvarlig for Jordan.
Tre nye ansatte hos Sika
Dana Lim styrker laget på Nord-Vestlandet
Fra innleid til fast hos Sika
Ny salgssjef for Teknos Dekorativ
Krefting har ansatt Digital Content Creator
InHouse starter egen prosjektavdeling
Inneuken 2024: påfyll av kunnskap og inspirasjon
Nylig inviterte IFI – Informasjonskontoret for farge og interiør medlemsbedriftene til å delta i årets innholdsproduksjon under Inneuken-arrangementet. I løpet av to dager, fordelt...
Forsterker designavdelingen hos Norvigroup Norsk Dun
Hilde Fuglesang blir fra 1. januar 2025 ny design- og konseptutvikler hos Norvigroup Norsk Dun. Hun har mange års fartstid i Lama og tar med seg solid erfaring innen design, produktutvikling...
Gulvfakta med løsning for delreparasjoner i våtrom
Må det være nødvendig å rive og bygge om et helt bad, fordi vinylbelegget på gulvet har fått en liten skade? Nei, mener gulvbransjen, som nå har utarbeidet anbefalinger for partiell...
Maling for dårlig vær godt mottatt i Bergen
Dårlige værforhold byr på utfordringer for maleren. En løsning på dette kan være en maling som gir slingringsmonn når det kommer til temperatur og tørketid. Ved bruk av malingsprøyte...
Stadig flere forbrukere velger beis
Interiørbeis beskytter treverket og gir rommet et personlig preg. Det er kanskje ikke så rart at flere og flere forbrukere blir nysgjerrige på beis, nå som naturlige elementer preger...
IFIs medlemmers fremtidstro: En blandingspalett av optimisme og usikkerhet
I løpet av 2024 har vi sett en rekke svingninger i fremtidstroen blant aktørene i overflatebransjen. Fra starten av året, preget av en forsiktig optimisme, har vi beveget oss gjennom...