Happy Homes med egen tapetserie
Charlotte Holberg Sveinsen/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
ProduktaktueltHappy Homes har lansert sin egen tapetserie: Lycke. Tapetene kommer i 40 design, med tre nye til høsten. De er i ren fiberkvalitet og leveres som 53 cm x 10 meter rull. Prisene ligger på 249-499.
Lene Åm, markedssjef i Happy Homes sier at Lycke tilfører et rimeligere tapet, slik at terskelen for å tapetsere blir lavere for forbruker:
– Dette er dessuten en god fiberkvalitet som er lett å legge. I tillegg har vi alt på lager. Sortimentet er i forskjellige stiler og leveres i trendy farger for ethvert hjem.
Fibertapet er en kvalitet som er kjent for sin holdbarhet og slitestyrke. Den har ofte en tekstur som hjelper til med å skjule små uregelmessigheter på veggen og den gir dermed en jevn overflate for maling eller annen dekorasjon.
NYTT TAPET: Lycke Små Blad 1 viser et tapet med harlequin-mønster av bladverk i landlig stil, som går i to nyanser av grønt på en mørkere grønn bakgrunn.
Happy Homes Sverige blir en del av Mestergruppen
IFI Trendforum definerte interiørtrendene for 2024
Matt og vaskbart for våtromsveggene
8 av Morris’ skisser er blitt tapet
Tapetnerd med sans for fårikål og Dumle
Hussjekken 2024 - et vellykket bransjearrangement
IFIs årlige arrangement Hussjekken ble også i år avholdt tidlig mai. Medlemsbedriftene delte villig kunnskapen sin, og nå er det forbruker som skal ta over stafettpinnen og utbedre...
Historisk fargehandel i Ørje
Lørdag 4. mai åpnet Historisk Maling Norges første selvbetjente og døgnåpne fargehandel i Ørje sentrum. – Vi har fått kjempegod respons av kunder som syns det er et spennende konsept,...
Flügger på lag med Barnekreftforeningen
Fredag 3. mai stilte Flügger-ansatte i sportstøy på jobb. Både butikker og hovedkontor støttet Barnekreftforeningens markering av #FotballtrøyeFredag med en ekstra innsats med kundefordelsprogrammet...
Limet som holder Danmark sammen
Limeventyret til Dana Lim startet helt tilbake i 1929, og siden den gang har Dana Lim blitt et kjent navn i Danmark og resten av Skandinavia som en av de ledende produsentene av lim,...
Pergo bruker humor i markedsføringen
Pergo tar et morsomt grep for å knytte bærekraft til forbrukerbevissthet. Med enkle ord og morsomme bilder viser de hvordan deres gulv kan hjelpe forbruker til å handle mer bevisst...
1 av 3 rammes av vannskader: Dette sier ekspertene
Vannskader kostet nesten 5,2 milliarder kroner i Norge i 2023. Her er tipsene fra rørekspertene om hvordan du kan unngå å bli en del av statistikken, og hva du må gjøre når ulykken...