Håndverk og fagkunnskap i sentrum for nytt samarbeid
Fargerike og Floriss innleder et nytt samarbeid med mål om å inspirere til å skape vakre hjem. Med fokus på estetikk og trivsel inviterer de kundene til nye opplevelser i butikker og nettkanaler.

ifi.no
Publisert
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
De to kjedene Fargerike og Floriss har funnet hverandre og en felles pasjon for farger. Nå innleder de et samarbeid som skal gjøre et enklere for kundene å skape hjem som de trives i.
– Fargerike og Floriss deler en lidenskap for kvalitet, fagkunnskap og godt håndverk. Enten det handler om å finne de perfekte blomstene for en anledning, eller å velge de riktige fargene til hjemmet ditt, setter begge kjedene kundeopplevelsen og fagkompetansen i fokus. Gjennom dette samarbeidet vil vi kombinere vår ekspertise for å gi kundene enda bedre veiledning og inspirasjon, skriver selskapene i en pressemelding.
SAMARBEID: Markedssjef Marte Faafeng (t.v), Fargerike, og markedssjef Marianne Holtet (t.h), Floriss, skal sammen inspirere til vakre hjem i 2025.
Fargeinspirasjon
Kjedene deler innsikten om at farger og blomster påvirker følelsene våre og hvordan vi opplever omgivelsene. Nå skal det kollektive fokuset på håndverk, faghandel og fargepsykologi få samarbeidet til å blomstre med målet om å gjøre det fint hjemme.
– Ved å kombinere kunnskapen til Fargerike om hvordan farger kan forandre rom, og Floriss’ ekspertise i å bringe naturens skjønnhet inn i hjemmet, vil vi tilby inspirasjon og råd som hjelper kundene våre med å skape harmoniske og vakre miljøer, sier de videre i pressemeldingen.
Samarbeidet vil manifesteres i både kjedebutikker og nettkanaler med inspirasjon, tips og spennende kampanjer.
Fargerike fargelegger Oslos østkant
Generasjonsskifte hos Dana Lim
Grønne nyanser leder vei i 2025
Selvbetjent sjarm ved slusene
Prisdryss på kjedetreff i Fargerike
La den italienske riviera prege interiøret
God som ny med brukte teppefliser
Ege Carpets satser nå på å samle inn brukte teppefliser for å selge dem på nytt. Resultatet blir mindre avfall og redusert råvareforbruk, lavere karbondioksidutslipp og åpningen av...
Skjønn natur og tradisjon i tekstil og tapet
Highgrove er sommerresidensen til kong Charles III, og også navnet på en tapet- og tekstilkolleksjon fra Sanderson. Denne er inspirert av herregårdens flotte hageanlegg og består...
Smart fargeprøve for eksteriørfarger
Nordsjös Colourtester, den smarte prøveboksen med maling og minirull i ett, kommer nå med utendørsfarger som passer godt til nordiske hus. Fargeprøvene kjøpes via nett og leveres...
Sømløs integrasjon mellom teppefliser og LVT
iD Square Loose-Lay kan perfekt integreres med Desso teppefliser, da de bygger like mye i høyden. Denne kombinasjonen skaper harmoniske og unike design av arbeidsplasser, og en sanselig...
Relansering av Expona Flow
Expona Flow gir design og ytelse tilpasset krevende miljøer. Kolleksjonen har i mange år vært et foretrukket valg til skoler, barnehager og kommersielle bygg – kjent for sin høye...
Utetekstil passer like godt inne
Terrassen eller balkongen er blitt forlengelser av stua – og krever tekstile løsninger som tåler både sol og regn og er vaskbare, samtidig som de er estetisk tiltalende. Dette gjør...