Håndverk og fagkunnskap i sentrum for nytt samarbeid
Fargerike og Floriss innleder et nytt samarbeid med mål om å inspirere til å skape vakre hjem. Med fokus på estetikk og trivsel inviterer de kundene til nye opplevelser i butikker og nettkanaler.

ifi.no
Publisert
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
De to kjedene Fargerike og Floriss har funnet hverandre og en felles pasjon for farger. Nå innleder de et samarbeid som skal gjøre et enklere for kundene å skape hjem som de trives i.
– Fargerike og Floriss deler en lidenskap for kvalitet, fagkunnskap og godt håndverk. Enten det handler om å finne de perfekte blomstene for en anledning, eller å velge de riktige fargene til hjemmet ditt, setter begge kjedene kundeopplevelsen og fagkompetansen i fokus. Gjennom dette samarbeidet vil vi kombinere vår ekspertise for å gi kundene enda bedre veiledning og inspirasjon, skriver selskapene i en pressemelding.
SAMARBEID: Markedssjef Marte Faafeng (t.v), Fargerike, og markedssjef Marianne Holtet (t.h), Floriss, skal sammen inspirere til vakre hjem i 2025.
Fargeinspirasjon
Kjedene deler innsikten om at farger og blomster påvirker følelsene våre og hvordan vi opplever omgivelsene. Nå skal det kollektive fokuset på håndverk, faghandel og fargepsykologi få samarbeidet til å blomstre med målet om å gjøre det fint hjemme.
– Ved å kombinere kunnskapen til Fargerike om hvordan farger kan forandre rom, og Floriss’ ekspertise i å bringe naturens skjønnhet inn i hjemmet, vil vi tilby inspirasjon og råd som hjelper kundene våre med å skape harmoniske og vakre miljøer, sier de videre i pressemeldingen.
Samarbeidet vil manifesteres i både kjedebutikker og nettkanaler med inspirasjon, tips og spennende kampanjer.
Fargerike fargelegger Oslos østkant
Generasjonsskifte hos Dana Lim
Grønne nyanser leder vei i 2025
Selvbetjent sjarm ved slusene
Prisdryss på kjedetreff i Fargerike
La den italienske riviera prege interiøret
Årets farger fra Nordsjö 2026: The Rhythm of Blues
Nordsjö har lansert Årets farger 2026. Denne gangen er det ikke én farge, men tre som lanseres: Free Groove, Mellow Flow og Slow Swing. Under temaet «Din plass, ditt tempo» presenterer...
Mer opptatt av kvalitet og produktivitet enn pris
Pris er ikke viktigst når malere velger maling. En ny undersøkelse fra Flügger, basert på svar fra 500 malerbedrifter i Norge, Sverige og Danmark viser at kvalitet og effektivitet veier...
Montér styrker laget mot privatmarkedet
Optimera Montér ansetter Allan Ingwersen som ny konseptdirektør for privatmarkedet. Ingwersen kommer fra jobben som kreativ leder i den internasjonale sportskjeden XXL, der han har...
Nytt gulvshowrom markerer satsing på arkitekter og designere
Tarkett Atelier Oslo er det nye møtestedet for arkitekter og designere. Beliggende i nyåpnede Construction City, viser Tarkett her frem sine gulvprodukter i splitter nye omgivelser.
En oase av autentisk kunst
I rustikk stil med naturlige teksturer i jordfarger, sømløst blandet med ikoniske designelementer lager Omexcos kolleksjon Oase et rolig og hjemmekoselig miljø. Tapetene er...
Grunn til optimisme innen bygg og anlegg
Bunnivået er passert. Nå går det sakte oppover i bygg- og anleggsbransjen. Det mener Prognosesenteret som har kartlagt alle større planlagte prosjekter.