Håndverk og fagkunnskap i sentrum for nytt samarbeid
Fargerike og Floriss innleder et nytt samarbeid med mål om å inspirere til å skape vakre hjem. Med fokus på estetikk og trivsel inviterer de kundene til nye opplevelser i butikker og nettkanaler.
ifi.no
Publisert
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
De to kjedene Fargerike og Floriss har funnet hverandre og en felles pasjon for farger. Nå innleder de et samarbeid som skal gjøre et enklere for kundene å skape hjem som de trives i.
– Fargerike og Floriss deler en lidenskap for kvalitet, fagkunnskap og godt håndverk. Enten det handler om å finne de perfekte blomstene for en anledning, eller å velge de riktige fargene til hjemmet ditt, setter begge kjedene kundeopplevelsen og fagkompetansen i fokus. Gjennom dette samarbeidet vil vi kombinere vår ekspertise for å gi kundene enda bedre veiledning og inspirasjon, skriver selskapene i en pressemelding.
SAMARBEID: Markedssjef Marte Faafeng (t.v), Fargerike, og markedssjef Marianne Holtet (t.h), Floriss, skal sammen inspirere til vakre hjem i 2025.
Fargeinspirasjon
Kjedene deler innsikten om at farger og blomster påvirker følelsene våre og hvordan vi opplever omgivelsene. Nå skal det kollektive fokuset på håndverk, faghandel og fargepsykologi få samarbeidet til å blomstre med målet om å gjøre det fint hjemme.
– Ved å kombinere kunnskapen til Fargerike om hvordan farger kan forandre rom, og Floriss’ ekspertise i å bringe naturens skjønnhet inn i hjemmet, vil vi tilby inspirasjon og råd som hjelper kundene våre med å skape harmoniske og vakre miljøer, sier de videre i pressemeldingen.
Samarbeidet vil manifesteres i både kjedebutikker og nettkanaler med inspirasjon, tips og spennende kampanjer.
Fargerike fargelegger Oslos østkant
Generasjonsskifte hos Dana Lim
Grønne nyanser leder vei i 2025
Selvbetjent sjarm ved slusene
Prisdryss på kjedetreff i Fargerike
La den italienske riviera prege interiøret
Moderne geometri og blomstrende maleri
Fantasi presenterer Floralie – en kolleksjon som kombinerer blomstrende uttrykk med tidløse strukturer. Her finner du elegante blomstermotiver i flere varianter – fra myke, akvarellaktige...
Regnskog og villblomster
Fra Eijffinger kommer Riviera Maison, en kolleksjon med syv mønsterdesign og to veggbilder, samt ensfargede tapeter med tekstur hentet fra belgisk lin. Tapetene er inspirert av naturen...
Steinlook i gummi
Med nye farger og to ulike overflater, to ulike formater og to ulike spesialegenskaper er Noraplan Stone et gulv for moderne interiører der det stilles høye krav. Det slitesterke...
Uti vår hage
Tapet inspirert av vårens blomsterhager tilfører hjemmet en følelse av friskhet, harmoni og tidløs eleganse. Virginia’s Garden fra Omexco lages i sisal og består av totalt 9 design...
Bygghåndverk Norge styrker laget
Anders Røberg-Larsen er ansatt som fagsjef i Bygghåndverk Norge. Han er 47 år, fra Oslo, og har lang erfaring som politisk rådgiver og organisasjonsleder med stor innsikt i byutvikling,...
Modena tar over salget av Alcro
Fliskjeden Modena skal distribuere maling fra Tikkurilas varemerke Alcro i et landsdekkende butikknettverk. – Det handler om å være mer tilgjengelige, mer effektive og mer relevante...
