Geberit belønnes for bærekrafttiltak
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
BransjenyttHei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
For tredje år på rad har VVS-produsenten Geberit oppnådd Platinum i EcoVadis bærekraftrangering. Dette er den høyeste utmerkelsen som gis og innebærer at Geberit er blant den øverste prosenten av alle selskaper som vurderes på tvers av bransjer og land internasjonalt, skriver VVS-Aktuelt.
– Vi er glad for at vi nok en gang oppnår Platinum og at Geberit plasseres blant de 1 prosent beste av alle selskaper som EcoVadis vurderer globalt. Prisen gjør det synlig for kunder og leverandører at Geberit har et omfattende, systematisk og langsiktig bærekraftarbeid og bærekraftledelse, sier Tor Martin Garsjø, administrerende direktør i Geberit i Norge.
Pizza til middag, arkitekt i drømmen og poprock på øret
Karina Solheim Skjolden elsker hjemmelaget pizza, hører like gjerne på klassisk som russelåter, og kunne lett levd et liv som Wonder Woman – eller arkitekt. I dag jobber hun som Sales...
Nye og større lokaler for Flügger Haugesund
Etter jevn vekst og økt etterspørsel har Flügger i Haugesund flyttet inn i nye og større lokaler – like ved den tidligere adressen. Den nye butikken ble offisielt åpnet 20. mai, med...
Slik vil nordmenn pusse opp i sommer
Våren er endelig her, og nå skal terrassen kanskje få nytt liv, hagen pyntes og uterommet bli en forlengelse av stua. Ifølge Prognosesenterets ferske målinger planlegger over 550 000...
Teppekolleksjon med ro og rytme
Med ReForm Spectrum lanserer Ege en teppekolleksjon med 27 farger, fra lyse og dempede toner til mørkere og mer markante uttrykk. Fargepaletten gir rom for både harmoniske tone-i-tone...
Design og funksjon i samspill på Elva Hotell
På Elva Hotell på Voss kombineres estetikk og funksjonalitet på uventede måter – selv på badet. Med fargerike, formsterke rom bak lukkede dører har arkitektene skapt hotellopplevelser...
Dette er husfargene kundene vil ha i 2025
Et mer fargevant publikum, større personlig frihet og høyere forventninger til veiledning preger markedet for utendørsfarger i 2025. Trygge klassikere holder stand, men stadig flere...