Geberit belønnes for bærekrafttiltak
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
BransjenyttHei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
For tredje år på rad har VVS-produsenten Geberit oppnådd Platinum i EcoVadis bærekraftrangering. Dette er den høyeste utmerkelsen som gis og innebærer at Geberit er blant den øverste prosenten av alle selskaper som vurderes på tvers av bransjer og land internasjonalt, skriver VVS-Aktuelt.
– Vi er glad for at vi nok en gang oppnår Platinum og at Geberit plasseres blant de 1 prosent beste av alle selskaper som EcoVadis vurderer globalt. Prisen gjør det synlig for kunder og leverandører at Geberit har et omfattende, systematisk og langsiktig bærekraftarbeid og bærekraftledelse, sier Tor Martin Garsjø, administrerende direktør i Geberit i Norge.
Rekordhøye søkertall til yrkesfag
54 prosent av årets søkere til videregående skole har valgt yrkesfag – den høyeste andelen noensinne. Det gir et viktig signal i en tid der behovet for fagarbeidere er stort i mange...
Ny distriktssjef hos Forbo Flooring
Thomas Solheim startet som distriktssjef hos Forbo Flooring i starten av mars i år. Solheim har en imponerende bakgrunn og har arbeidet som byggtapetserer, prosjektleder, produktsjef...
Baderomsdesign med brukeren i fokus
Helt hverdagslig bruk av et baderom kan innebære at over 200 ulike aktiviteter skal kunne utføres der. Ved å sette brukerens behov fremst, og ta et holistisk grep om baderomsplanleggingen,...
Ny leder i IFI!
Vi har gleden av å ønske Helge Bod Vangen velkommen som ny administrerende direktør i IFI!
IFI lanserer bransjestatistikk
IFI er i ferd med å lansere et interaktivt dashbord som gir medlemsbedriftene verdifull innsikt i markedsutvikling og økonomiske indikatorer. Verktøyet hjelper beslutningstakere til...
Holdbarhet: Dette er hva kundene vil ha til utendørsjobben
Farge-, interiør- og byggevarehandelen kappes om 550 000 kunder som planlegger utendørs oppussing og vedlikehold i vår og i sommer. Å male er det vanligste prosjektet, og for mange...