Forsterker designavdelingen hos Norvigroup Norsk Dun
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
Nytt om navnHilde Fuglesang blir fra 1. januar 2025 ny design- og konseptutvikler hos Norvigroup Norsk Dun. Hun har mange års fartstid i Lama og tar med seg solid erfaring innen design, produktutvikling og innkjøp. Hilde vil få en sentral rolle i å utvikle interiørkolleksjonene til Halvor Bakke og Lama, som Norvigroup Norsk Dun overtar rettighetene til fra februar 2025. Med sitt unike designuttrykk og fokus på høy kvalitet blir Hilde en nøkkelperson i designavdelingen. Hun skal sikre videreutvikling av kolleksjonene og bidra til å styrke Norvigroup Norsk Duns posisjon innen interiørmarkedet.
Interiørfarger med catwalk-attitude
Malingsleverandøren Alcro lanserer nå en ny fargepalett i samarbeid med luksusmotebutikken Moniker. Paletten består av syv nyanser, inspirert av sterke, stilskapende kvinner fra historien.
Trener til NM - møt utøverne
Under Bygg Reis i NOVA Spektrum i høst skal det arrangeres norgesmesterskap i overflateteknikk. Forrige uke var det treningssamling i Jotuns lokaler i Sandefjord. Vi tok turen for å...
Effektivt og enkelt med allroundsparkel
Nordsjö Professional Allround+ er egnet for strimling og skjøtesparkling på gipsplater, flekk- og helsparkling på puss, betong, lettbetong og bygningsplater, samt sparkling på tapetskjøter...
Vårblomster på veggen
Tapetkolleksjonen Florentine IV består av ulike mønsterdesign som kompletteres av flere ensfargede design. De ensfargde går godt med fargene som brukes i mønstrene. Fargepaletten i...
Fugl, fisk eller midt i mellom?
Tapetboken Flourish består av både ensfargede tapeter og mønstre rike på naturmotiver. Her kan du velge mellom motiver av både fiskene i havet og skyene oppe i himmelen. I tillegg byr...
Smarte Boliger velger LVT
LVT-eksperten Nordanger Gulv i Oslo får husbygger på kundelisten. – Vi merker økt etterspørsel etter våre produkter, sier Rune Midtskogen.