Fargemagasinet logo
E-magasin Bransjestatistikk
Se flere bilder
JanErikKnutsen-ForboFlooring.jpg

Foto: Forbo Flooring

Forbo forsterker kundeservicen

Chera Westman/ifi.no

Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.

Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.

Kategorier

Nytt om navn
Dele

Hei, denne artikkelen er over 2 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Jan-Erik Knutsen startet som Manager Customer Service hos Forbo Flooring AS i mai. Jan-Erik kommer fra parkeringsbransjen, hvor han har rundt 15 års erfaring med kundeservice. I APCOA Parking Norway har han jobbet med kundeservice, både som kundebehandler og avdelingsleder. «Jeg ønsker å gjøre mitt for at Forbo Flooring ikke bare skal være best på gulv, men også best på kundeservice», sier han.

God som ny med brukte teppefliser
Miljø

God som ny med brukte teppefliser

Ege Carpets satser nå på å samle inn brukte teppefliser for å selge dem på nytt. Resultatet blir mindre avfall og redusert råvareforbruk, lavere karbondioksidutslipp og åpningen av...

Relansering av Expona Flow
Produktaktuelt

Relansering av Expona Flow

Expona Flow gir design og ytelse tilpasset krevende miljøer. Kolleksjonen har i mange år vært et foretrukket valg til skoler, barnehager og kommersielle bygg – kjent for sin høye...

Nyhetsbrev
Motta vårt nyhetsbrev!

Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.