Flügger på lag med Barnekreftforeningen
Fredag 3. mai stilte Flügger-ansatte i sportstøy på jobb. Både butikker og hovedkontor støttet Barnekreftforeningens markering av #FotballtrøyeFredag med en ekstra innsats med kundefordelsprogrammet Flügger Andelen.
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Første fredag i mai er det #FotballtrøyeFredag, og Instagram fylles med bilder med denne taggen. Bak står Barnekreftforeningen, og støttespillerne deres i bedrifter, foreninger, skoler og barnehager, sykehus med mer står sammen med det norske folk og kler seg i drakten til sitt favorittlag denne dagen. Kundene i mange av Flüggers butikker møtte ansatte kledd i fotballtrøyer istedenfor de vanlige profilklærne.
– Ideen om å støtte fotballtrøyefredagen kom opp da vi leverte årets bonussjekk til Barnekreftforeningen. For fjerde år på rad var de en av våre største mottakere av bonusutbetalinger, og det er fint å kunne bidra også på denne måten, sier Steffen Kristian Eide, som dagen i ære går i overtrekksgenser fra Røa IL, merket med egne initialer.
Landslag og klubblag
Eide er initiativtaker og konseptansvarlig for Flügger Andelen, og akkurat denne dagen får alle kunder 20 prosent rabatt på innkjøpet i Flügger-butikkene, og ytterligere 5 prosent legges til i bonusstøtte når kjøpet registreres på Barnekreftforeningen.
– Vi har oppfordret butikkene til å markere #FotballtrøyeFredag, og ønsker at alle ansatte kler seg i fotballtrøye, men det er ikke et krav. Vi oppfordrer også kundene til å Vippse 100 kroner til Barnekreftforeningen.
De ansatte på hovedkontoret og i den tilknyttede butikken på Waldemar Thranes gate i Oslo hadde tatt utfordringen på strak arm – her stilte blant andre butikksjefen i svensk landslagsdrakt med nummer 10 og navnet Ibrahimović på ryggen, teknisk servicesjef Steffen Grønneberg hadde kledd på seg en trøye fra Liverpool FC, og Linn Färnlund Jacobsen, Business Analyst, stilte i LA Galaxy-drakt.
SPORTY PÅ JOBB: Farooq Akhtar og Natalia Miklasiewics som jobber i butikken i Waldemar Thranes gate hadde på seg trøyer fra henholdsvis Paris Saint-Germain og Barcelona. Linn Färnlund Jacobsen brukte Zlatans genser fra LA Galaxy.
Flügger deler ut over 750 000 i bonusstøtte
Flügger i fotballtrøye for Barnekreftforeningen
Flügger deler ut 1,1 million i bonusstøtte
Maling på skjær i barskt vær
QR-kode gir rask tilgang til dokumentasjon
Ekstra allergivennlig proffmaling
Gulvfakta holdt foredrag på renholdsseminar
Mal Proffs 75-årsjubileum i Romsdalen
Fra minimesse og inspirerende foredrag til grotteferd med saksofonmusikk og topptur i Romsdalsalpene – Mal Proff feiret sitt 75-årsjubileum med en helg deltakerne sent vil glemme.
Fra møbler til dun
Pål Eid-Hviding er ny markedssjef i Norsk Dun, Norvigroup, med lang erfaring fra norsk møbelindustri og et sterkt engasjement for norsk produksjon. Han bor i Bærum og ser fram til...
Gulv under press – men med glimt av lys
Gulvet er kanskje ikke det mest synlige elementet i et rom, men det setter tonen for totalopplevelsen. Nå viser nye tall at mange husholdninger har planer om å oppgradere gulvet sitt...
Norsk Dun vant årets ledestjerne innen bærekraft
Norsk Dun har mottatt prisen for årets ledestjerne innen bærekraft takket være sitt initiativ for innsamling og gjenbruk av gamle dundyner og dunputer. Selskapet har etablert en sirkulær...
Designers Saturday: Utstillerrekord og gjenbrukstema
Designers Saturday ble arrangert i Oslo 12.–14. september, og samlet nær 190 utstillere – det høyeste antallet noensinne. Årets tema var Repurpose – gjenbruk, og det tok mange utstillere...
SoMe-spesialist for tepper og prosjektgulv
Mathilde Sofie Ryen Hansen er nye medarbeider i InHouse Group AS/InHouse Prosjekt AS. Mathilde er 19 år gammel, og hennes arbeidsoppgaver er å fronte produktene i sosiale medier....