Flügger på lag med Barnekreftforeningen
Fredag 3. mai stilte Flügger-ansatte i sportstøy på jobb. Både butikker og hovedkontor støttet Barnekreftforeningens markering av #FotballtrøyeFredag med en ekstra innsats med kundefordelsprogrammet Flügger Andelen.
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Første fredag i mai er det #FotballtrøyeFredag, og Instagram fylles med bilder med denne taggen. Bak står Barnekreftforeningen, og støttespillerne deres i bedrifter, foreninger, skoler og barnehager, sykehus med mer står sammen med det norske folk og kler seg i drakten til sitt favorittlag denne dagen. Kundene i mange av Flüggers butikker møtte ansatte kledd i fotballtrøyer istedenfor de vanlige profilklærne.
– Ideen om å støtte fotballtrøyefredagen kom opp da vi leverte årets bonussjekk til Barnekreftforeningen. For fjerde år på rad var de en av våre største mottakere av bonusutbetalinger, og det er fint å kunne bidra også på denne måten, sier Steffen Kristian Eide, som dagen i ære går i overtrekksgenser fra Røa IL, merket med egne initialer.
Landslag og klubblag
Eide er initiativtaker og konseptansvarlig for Flügger Andelen, og akkurat denne dagen får alle kunder 20 prosent rabatt på innkjøpet i Flügger-butikkene, og ytterligere 5 prosent legges til i bonusstøtte når kjøpet registreres på Barnekreftforeningen.
– Vi har oppfordret butikkene til å markere #FotballtrøyeFredag, og ønsker at alle ansatte kler seg i fotballtrøye, men det er ikke et krav. Vi oppfordrer også kundene til å Vippse 100 kroner til Barnekreftforeningen.
De ansatte på hovedkontoret og i den tilknyttede butikken på Waldemar Thranes gate i Oslo hadde tatt utfordringen på strak arm – her stilte blant andre butikksjefen i svensk landslagsdrakt med nummer 10 og navnet Ibrahimović på ryggen, teknisk servicesjef Steffen Grønneberg hadde kledd på seg en trøye fra Liverpool FC, og Linn Färnlund Jacobsen, Business Analyst, stilte i LA Galaxy-drakt.
SPORTY PÅ JOBB: Farooq Akhtar og Natalia Miklasiewics som jobber i butikken i Waldemar Thranes gate hadde på seg trøyer fra henholdsvis Paris Saint-Germain og Barcelona. Linn Färnlund Jacobsen brukte Zlatans genser fra LA Galaxy.
Flügger deler ut over 750 000 i bonusstøtte
QR-kode gir rask tilgang til dokumentasjon
Ekstra allergivennlig proffmaling
Gulvfakta holdt foredrag på renholdsseminar
Flügger deler ut over 750 000 i bonusstøtte
Naturinspirasjon midt i blinken for Josefine
Sommerfølelse med Flügger på Norgesturné
Forsterker designavdelingen hos Norvigroup Norsk Dun
Hilde Fuglesang blir fra 1. januar 2025 ny design- og konseptutvikler hos Norvigroup Norsk Dun. Hun har mange års fartstid i Lama og tar med seg solid erfaring innen design, produktutvikling...
Gulvfakta med løsning for delreparasjoner i våtrom
Må det være nødvendig å rive og bygge om et helt bad, fordi vinylbelegget på gulvet har fått en liten skade? Nei, mener gulvbransjen, som nå har utarbeidet anbefalinger for partiell...
Maling for dårlig vær godt mottatt i Bergen
Dårlige værforhold byr på utfordringer for maleren. En løsning på dette kan være en maling som gir slingringsmonn når det kommer til temperatur og tørketid. Ved bruk av malingsprøyte...
Stadig flere forbrukere velger beis
Interiørbeis beskytter treverket og gir rommet et personlig preg. Det er kanskje ikke så rart at flere og flere forbrukere blir nysgjerrige på beis, nå som naturlige elementer preger...
IFIs medlemmers fremtidstro: En blandingspalett av optimisme og usikkerhet
I løpet av 2024 har vi sett en rekke svingninger i fremtidstroen blant aktørene i overflatebransjen. Fra starten av året, preget av en forsiktig optimisme, har vi beveget oss gjennom...
Bjelin med ny region-KAM
Morten H. Jensen er ny KAM for Bjelin i region Midt- og Nord-Norge. Han kommer fra stein- og keramikkbransjen, nå senest fra stillingen som Area Manager Norway hos den italienske...