Duri utvider på Brobekk
Håndverkerens altmulig-butikk på Brobekk, Duri fagprofil, vokser og blir enda større. Bedre utstillinger, tydeligere avdelinger og mer plass til nye og eksisterende produkter skal gjøre...
Håndverkerens altmulig-butikk på Brobekk, Duri fagprofil, vokser og blir enda større. Bedre utstillinger, tydeligere avdelinger og mer plass til nye og eksisterende produkter skal gjøre...
I Bergen har Beckers nå åpnet sitt nye butikkonsept, et Pro Center, som primært henvender seg til proffmarkedet. Denne butikken skiller seg ut fra de andre Beckersbutikkene ved at den...
Butikkene i Happy Homes har arrangert kundekvelder i mange år. Nå slår kjedens nye konsept «Smaken av inspirasjon» svært godt an blant kundene. Hos Malerbua i Mosjøen ble kundekvelden...
Gevinsten med et godt valgt gulvunderlag er større enn mange gulvkunder er klar over. Hovedformålet med gulvunderlag er å øke komforten, beskytte gulvet og å forlenge gulvets levetid....
I dag har teknologien kommet så langt at ved det ved første øyekast er vanskelig å skille et ekte tregulv fra et imitert tregulv. Råvaremangelen gjør at det ikke lenger er like lett...
I en verden preget av politisk uro, krig i Ukraina med påfølgende energikrise og kraftig prisoppgang på svært mange varer, er det mange som er urolige for hva fremtiden vil bringe....
Onsdag 11. mai var jubeldag for butikkene i Happy Homes. Da var det duket for storstilt lansering av kjedens egne malingmerke Korall.
10. mars var en merkedag for Fargerike, da åpnet de butikk på Nordås ved Lagunen Storsenter utenfor Bergen. Med dette har kjeden 95 butikker spredt over hele landet.
Med nytt utseende og ny emballasje feirer familieselskapet UZIN UTZ 111 år som leverandør til gulvbransjen. UZIN, WOLFF, Pajarito og de tre øvrige varemerkene som inngår i selskapet,...
Til høsten starter Norges grønne fagskole – Vea et yrkesfaglig studium i interiør. Dette er en utdanning som passer spesielt bra for håndverkere og butikkselgere som vil satse mer på...
Da samfunnet stengte ned startet en «oppussingboom» vi ikke har sett maken til. Men hva skjer når samfunnet åpnes opp igjen? Vil folk heller bruke pengene på reiser og opplevelser enn...
Med en lærling i butikken sikrer NID Nordreisa seg faglig utdannet arbeidskraft, samtidig som de selv lærer mer. At prosjektet brukes i markedsføringen av utdanningsløpet «Full opplæring...