Annonse
Gerflor annons
Gerflor annons

Både fysisk og digital Bygg Reis Deg i oktober

– «Bygg Reis Deg» skal gjennomføres som normalt, sier adm.dir. Gunnar Glavin Nybø i et nyhetsbrev til utstillere og samarbeidspartnere.

Av Chera Westman/ifi.no  |   Oppdatert   |   Publisert

Dele på Pinterest
Se flere bilder
Både fysisk og digital Bygg Reis Deg i oktober

Foto: BRD

«Bygg Reis Deg»-messen gjennomføres som planlagt 20.-23. oktober. Det er messens styre og administrasjon fast bestemt på. Med mindre det blir forbudt fra myndighetenes side, vil derfor utstillere og besøkende igjen kunne møtes på byggebransjens store møteplass.

– Det faktum at vaksinasjonsprosessen i Norge er i gang, gjør at vi har god tro på at vi skal kunne gjennomføre en bra messe også i år. I tillegg kommer vi med et nytt tilbud hvor man kan delta med en digital stand for å øke synligheten og rekkevidden av sin deltagelse, skriver adm.dir. Gunnar Glavin Nybø i det siste nyhetsbrevet fra «Bygg Reis Deg».

Arrangøren forholder seg til de tilbakemeldinger de får fra Næringsdepartementet, Helsedirektoratet og Folkehelseinstituttet som gjelder gjenåpning av store åpne arrangementer. 

Dele på Pinterest Gunnar Glavin Nybø

Foto: Erik Burås/Fremtidens Byggenæring

BESTEMT: Styret og administrasjonen med Gunnar Glavin Nybø i spissen, er fast bestemt på at det blir BRD-messe i oktober. 

Messe på nett også

– Slik det ser ut nå kan vi gjennomføre «Bygg Reis Deg» som planlagt uten restriksjoner til høsten. Dersom det skulle bli endringer i situasjonen og myndighetene forbyr messe arrangementer i oktober, vil våre utstillere få tilbud om å få tilbakebetalt sin standleie eller opprettholde sin bestilling til neste messe. Utover dette gjelder vårt reglement som normalt, melder han videre.

Utover den fysiske messen på Norges Varemesse i Lillestrøm, åpnes det også for en digital messedeltakelse. «Bygg Reis Deg» har som mange andre notert seg den globale trenden med digitale møteplasser og jobber med å etablere en digital messeplattform. Prosjektet har støtte fra Innovasjon Norge og utføres i samarbeid med Netfair AS.

– Den digitale messen vil fungere som et supplement til den fysiske messen og bidra til at våre utstillere når ut til et enda større publikum og øker sin synlighet. I åpningstiden under messedagene, 20-23 oktober skal både de fysiske- og digitale messestandene være bemannet, ser han.

Dele på Pinterest BRD 2019

Foto: BRD

BYGGER UT: «Bygg Reis Deg» bygger en digital plattform med messe også på nett. Denne skal øke utstillernes synlighet og gi dem flere besøkende.

SISTE ARTIKLER
Flere artikler