Alkalisk såpe for tøff rengjøring og malingfjerning
Chera Westman/ifi.no
Publisert (oppdatert )
Registrer deg her og motta vårt nyhetsbrev, med nye artikler og nyttige tips 2-3 ganger i måneden.
Følg Fargemagasinet på Facebook, Linkedin og Instagram.
Kategorier
ProduktaktueltKrystallsåpe er laget av rene vegetabilske fettsyrer uten parfyme, farge eller stabilisatorer. Innholdet av aktiv såpe er over 30 prosent. Grønnsåpen har pH 13 i konsentrert form og 11 ved dosering i henhold til anvisning. Det gjør den godt egnet til mange bruksområder som vask og rengjøring av gulv av betong, terrazzo, marmor, ubehandlede fliser, tregulv, samt til ubehandlede møbler. Såpen fjerner også skitt og smuss på kjøkkenvasker, toalettskåler og arbeidsklær, og kan fjerne størknet maling fra verktøy. Den skal ikke brukes på malt og lakkert treverk. Krystallsåpe forhandles av Historisk Maling.
Pizza til middag, arkitekt i drømmen og poprock på øret
Karina Solheim Skjolden elsker hjemmelaget pizza, hører like gjerne på klassisk som russelåter, og kunne lett levd et liv som Wonder Woman – eller arkitekt. I dag jobber hun som Sales...
Nye og større lokaler for Flügger Haugesund
Etter jevn vekst og økt etterspørsel har Flügger i Haugesund flyttet inn i nye og større lokaler – like ved den tidligere adressen. Den nye butikken ble offisielt åpnet 20. mai, med...
Slik vil nordmenn pusse opp i sommer
Våren er endelig her, og nå skal terrassen kanskje få nytt liv, hagen pyntes og uterommet bli en forlengelse av stua. Ifølge Prognosesenterets ferske målinger planlegger over 550 000...
Teppekolleksjon med ro og rytme
Med ReForm Spectrum lanserer Ege en teppekolleksjon med 27 farger, fra lyse og dempede toner til mørkere og mer markante uttrykk. Fargepaletten gir rom for både harmoniske tone-i-tone...
Design og funksjon i samspill på Elva Hotell
På Elva Hotell på Voss kombineres estetikk og funksjonalitet på uventede måter – selv på badet. Med fargerike, formsterke rom bak lukkede dører har arkitektene skapt hotellopplevelser...
Dette er husfargene kundene vil ha i 2025
Et mer fargevant publikum, større personlig frihet og høyere forventninger til veiledning preger markedet for utendørsfarger i 2025. Trygge klassikere holder stand, men stadig flere...