Pergo bruker humor i markedsføringen
Pergo tar et morsomt grep for å knytte bærekraft til forbrukerbevissthet. Med enkle ord og morsomme bilder viser de hvordan deres gulv kan hjelpe forbruker til å handle mer bevisst...
Få med deg de siste nyheten fra farge- og interiørbransjen.
Pergo tar et morsomt grep for å knytte bærekraft til forbrukerbevissthet. Med enkle ord og morsomme bilder viser de hvordan deres gulv kan hjelpe forbruker til å handle mer bevisst...
Vannskader kostet nesten 5,2 milliarder kroner i Norge i 2023. Her er tipsene fra rørekspertene om hvordan du kan unngå å bli en del av statistikken, og hva du må gjøre når ulykken...
For første gang inviterte Jordan kolleger i Orkla til fagdag. Også tilfeldig forbipasserende i Drammensveien var velkomne inn for å lære mer om maling og verktøy.
Søndag 28. april markeres den internasjonale arbeidsmiljødagen. – Ved å prioritere mennesket gjennom hele prosessen, fra fabrikk til ferdig hjem, med gode arbeidsforhold og trygge produkter,...
11 og 12.april 2024 feiret Rørkjøp-kjeden sitt 25-årsjubileum med et rekordstort antall medlemsbedrifter, samt alle utvalgte partnere.
Duri Fagprofil AS utvider med nytt proffutsalg i Bergen. Butikken åpner på Minde i løpet av sommeren, og blir den fjerde i landet, etter Oslo og Fredrikstad.
Mapeis nye forskningssenter for bærekraftig betongteknologi har utviklet et nytt konsept som skal gi økt bærekraft i byggenæringen. Konseptet har fått navnet Pre-Mixed by Mapei, og...
Fra og med i dag overtar Mestergruppen eierskapet til Wifa Farge og Interiørkjede AS. Det skriver Mestergruppen i en pressemelding. Wifa skal bestå som egen kjede, og får ny daglig...
Norges grønne fagskole – Vea, åpnet fra 1. februar for søkere til interiørdesignstudiet. Studiet blir nå omorganisert og får konsentrerte samlinger hvert studieår, et grep som skal...
Den danske produsenten av akustikkpaneler WoodUpp øker sin tilstedeværelse på det norske markedet. Selskapet har kjøpt majoriteten i samarbeidspartneren Konzept K som nå skifter navn,...
Ved å handle i Flüggers butikker har kundene bidratt til å samle inn over 750 000 kroner, som nå blir utbetalt som støttebonus til ulike organisasjoner i Norge. Fordelsprogrammet Flügger...
Rørleggerkjeden Rørkjøp var tidlig ute med bruk av sosiale medier, og har i dag bransjens største digitale markedsføringsrekkevidde. Trafikken på nett gir kjedens medlemsbedrifter konkrete...